خبر...
به نقل از سرتيتر...3۰/1/90 
همايش يكروزه آموزشي - اردويي ويژه سرگروهها و مربيان خواهر طرح صالحين فراشبند برگزار شد.
در اين همايش يكروزه كه در جوار حرم مطهر امامزاده سيد محمد خوشاب فراشبند به همّت تربيت آموزش حوزه فاطمه الزهرا(س) ناحيه مقاومت بسيج اين شهرستان و با حضور حجه الاسلام و المسلمين بشيري؛ نماينده ولي فقيه در ناحيه فراشبند، سرگرد پاسدار غضنفري و برادر پاسدار تقيان برگزار شد، حجه الاسلام بشيري با اشاره به تدبير به جاي مقام معظم رهبري در نام گذاري سال90 با عنوان سال جهاد اقتصادي، عنوان كرد؛ "جهاد اقتصادي" ادامه برآورده كردن منويات بنيانگذار جمهوري اسلامي است و اكنون وقت جهاد اقتصادي است تا به دنبال آن به رفاه برسيم و آن رفاهي است كه مورد پسند خداوند است.
شرح خبر...
به ادامه مطلب برويد...
















"سرتيتر" از ديار فراشبند فارس