وي افزود؛ در شجره طيبه صالحين و در هر گروه و مقطع سني، مربيان بايد محورهاي خاصي را متناسب با گروه سني شركت كننده در كلاس به منظور آموزش مد نظر قرار دهند و بحث جهاد اقتصادي نيز جزء محورهاي مباحث در اين حلقه هاست.

حجه الاسلام بشيري ضمن تسليت ايام فاطميه؛ وجود با بركت بانو فاطمه زهرا(س) را الگويي مناسب براي زنان و دختران ما دانسته و عنوان كردند؛ در جريان حلقه هاي طرح صالحين بايد الگو سازي شكل بگيرد. از آنجا كه حضرت زهرا(س)؛ حلقه اتصال نبوت به امامت است و هرچه پاكي است به ايشان وصل است. پس بهترين الگو، حضرت زهرا(س) و نيز حضرت زينب(س)‌ است كه عقيله بني هاشم نام گرفته است كه صبر اين بانو را با صبر ايوب(ع) مقايسه مي كنند كه زني چون حضرت زينب(س) در برهه اي از زمان باري بس عظيم بر دوش مي كشد و به جاست بانويي چون ايشان به عنوان الگويي براي بانوان جامعه بلكه تمام بانوان معرفي شوند.