سردار نقدي:سردار نقدی


هيچ سپري توانايي جلوگيري از اصابت موشك هاي ايران را ندارد.

سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهار نظر برخي افراد در خصوص رابطه با آمريكا گفت: روزي كه آمريكا مقتدر و داراي اقتصاد برتر در دنيا بود و از لحاظ قدرت نظامي، سياست و نفوذ در افكار ملت ها و جوامع بين المللي، بالاترين جايگاه را در دنيا داشت؛ ما به ماهيت اصلي آمريكايي ها پي برده و عليه آنها قيام كرديم و با نواختن سيلي به گوش آمريكا، انقلاب خود را بنا نهاديم، لذا اكنون كه آمريكا جزء ضعيف ترين كشورها با اقتصادي ورشكسته، قدرت نظامي تنزل يافته و بين افكار عمومي دنيا منفور است، ساده لوحانه است كه در مقابل اين شيطان نرمش نشان دهيم. وي با بيان اينكه اكنون ايران به عنوان قدرت برتر شناخته مي شود، شرط هر گونه ارتباط و مذاكره با آمريكا را ابراز توبه وندامت اين كشور نسبت به تمام جناياتي كه در حق ملت ها انجام داده، پايان دادن به سلطه گري و تجاوز نظامي به كشورها و عقب نشيني نيروهاي نظامي اين كشور از تمام نقاط جهان دانست و افزود: زماني كه آمريكايي ها از درنده خويي دست برداشته وانسانيت پيشه كنند آن وقت مي توان به مذاكره با آمريكا فكر كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: ما در مقابل موشك هاي دشمنان، موشك معنويت، اعتقادات و افكار متعالي اسلام را داريم كه هيچ سپري نمي تواند مقابل آن بايستد. وي ادامه داد: دكمه موشك هاي دشمن در دستان ماست و قلب هايي كه قرار است آن موشك ها را شليك كنند در كنترل ما قرار دارد، دشمنان نيز بدانند هرگز توانايي ايستادن مقابل جمهوري اسلامي ايران را ندارند. سردار نقدي خاطرنشان كرد: عمده ترين وظيفه بسيج در سال "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" فرهنگ سازي براي ترويج مصرف كالاي داخلي است.